הנשמה שלנו בוחרת להגיע לתוך גוף אנושי – זהו כלי הרכב שלה המלווה אותה במהלך החיים בגלגול הנוכחי.

הגוף האנושי אליו אנחנו נולדים עוזר לנו לעבור את השיעורים, ללמוד, להתפתח – כל זאת בהתאם לחוזה עליו חתמה הנשמה כאשר בחרה לבוא לחיים אלו בזמן הזה.

מטרת הנשמה היא התפתחות – היא עושה זאת על ידי פגישה עם אנשים שונים, התמודדות עם אירועים ומצבים בחיי היום יום המאפשרים לה ללמוד את השיעור ולבצע את התיקון הנכון.

פעמים רבות אנשים עוברים טיפולים שונים במהלך חייהם, דברים רבים משתחררים, משתפרים, משתנים, חלקם נרפאים אך יש מצבים בהם דברים לא משתחררים לגמרי, חוזרים בצורה כזו או אחרת, יש תחושה שמשהו עוד לא פטור שם עד הסוף,  במקרים כאלו פעמים רבות טיפול שחזור גלגולים – רטרו הילינג יכול לתת את המענה הנכון והמדוייק לאדם.

מחלה או בעיה שלא יודעים לאבחן, כאב שלא מוצאים מהיכן נובע, תחושת תקיעות גדולה, פחדים, פוביות, התמכרויות, רצון להתפתח רוחנית ומציאת הייעוד, כאשר מתקשים למצוא את הדרך או הכיוון – אם אחד או יותר מהנושאים הללו מדברים אליך, מפריעים לך יתכן וטיפול שחזור גלגולים – רטרו הילינג הוא הפתרון בשבילך.

טיפול בשחזור גלגולים – רטרו הילינג יכול לתת מענה מצויין במקרים של תקיעות, מחלות או בעיות שלא מוצאים סיבה, לא מצליחים לאבחן, כאשר רוצים להמשיך בהתפתחות הרוחנית, למצוא את הייעוד, להבין דברים שקורים היום מנקודת מבט אחרת.

חשוב לציין, טיפול שחזור גלגולים איננו היפנוזה, אינו מתבצע עם סמים כאלו ואחרים.

טיפול שחזור גלגולים הינו טיפול אנרגטי מודע במהלכו האדם מרגיש ונוכח כל הזמן!!

משך טיפול כ-4 שעות.

עלות טיפול: 1300 ש"ח.